Wesołe kurki / Happy hens

Hej hej :)

Dziś mam dla Was kolejną wiosenną inspirację.
Bardzo lubię tworzyć warstwowe prace i w pewnym sensie tak było i tym razem. Efekt końcowy jest jednak dość płaski, bo tym razem postawiłam na warstwy... farby :) Oj, działo się tutaj sporo - kolejne warstwy nakładane za pomocą płytek żelowych, masek, gąbek, wałka. Znalazło się też miejsce na trochę stemplowania. Bawiłam się kolorami i kształtami, a gdy byłam już zadowolona z efektu, to dodałam jeszcze mój ulubiony zawijaskowy wzór nałożony za pomocą pasty strukturalnej przez maskę.

Jak się Wam podobają moje zabawne kurki? ;)

---

Hello hello :)

Today I have another spring inspiration for you.
As you may already know - I love to create with layers. An this time wasn't different. But As you can see - the final effect is quite flat. That's because I was working with layers of paint :)
Oh, it was so much fun! I used gelli plate, stencils, sponges, brayer. I also added a little bit of stamping. I was playing with colors and shapes, and when I was happy with the results - I added my favourite flourish design - with modeling paste through the stencil.

How do you like my chicken couple?














kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty