Pastelowy obraz "Kury na łące"

Hej! 
Witam się z Wami kolejnym wiosennym projektem dla DT Artistiko.
Dziś mam dla Was pastelowy obraz, na cudownej ażurowej ramie #hdf z pięknymi kurami i dodatkami z Artistiko.

Hi!
Welcome to the next spring project for DT Artistiko.
Today I have a pastel picture for you, on a wonderful openwork frame #hdf with beautiful hens and additions from Artistiko.


 Do stworzenia pracy użyłam pięknych proszków pigmentowych. Bazę i wszystkie dodatki pomalowałam białym gesso. Na ramę i kury położyłam nowe maski #springmoments. Potem przy pomocy proszków i wody stworzyłam tło, zabarwiłam kurki i liście z #hdf. Stworzyłam kompozycje z kwiatów i sizalu. Pobieliłam gessem, dodałam stempelki i chlapanie kolorowymi farbkami. 

I used beautiful pigment powders to create a job. I painted the base and all accessories with white gesso. I put new #springmoments masks on the frame and chickens. Then, with the help of powders and water, I created a background, dyed cocks and leaves from #hdf. I created compositions from flowers, sisal and painted gesso. At the end I added the stamps and splashes with colored paints.




Obraz nawiązuje do zbliżającej się wiosny i świąt Wielkanocnych. Mam nadzieję że moja nowa praca będzie dla Was inspiracją do tworzenia. 

The picture refers to the approaching spring and Easter. I hope that my new work will be an inspiration for you to create.




Pozdrawiam!/ Greetings!
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty