Ulotne chwile / Fleeting moments

Cześć!

Mamy wiosnę, dłuższy dzień, więcej słońca... Zieleni się... Budzą się kwiaty, ptaki, owady... ale zima jeszcze jest w pobliżu... Dzisiejszy projekt nawiązuje do pogody, która jest jeszcze kapryśna. 

Hey!

We have a spring, a longer day, more sun ... Greens .. Wake up flowers, birds, insects .. But winter is still nearby .. Today's design refers to the weather which is still capricious.



Ulotne chwile to pastelowa zawieszka na bazie #hdf i najnowszą kolekcją Artistiko #SpringMoments. Tworząc ją sięgnęłam do klasycznej metody decoupage. Na bazę nakleiłam cieniutki papier i zabezpieczyłam lakierem matowym. Położyłam cudowną nową maskę Artistiko. Wszystkie dodatki hdf pomalowałam białym gesso i spryskałam metaliczną mgiełką. Do kompozycji użyłam papieru do scrapbookingu z Craft o Clock i powycinanych kwiatów. Dodałam parę metalowych elementów i gotowych papierowych kwiatków. Całość postemplowałam i pochlapałam białą farbą. Na koniec dodałam malutkie koraliki.
Uwielbiam tworzyć prace warstwowe, z efektem 3d, hdfki Artistiko idealnie się do tego nadają. 

Fleeting moments are a pastel pendant based on hdf and the latest collection of Artistiko Spring Moments. Creating it, I reached for the classic decoupage method. I stuck a thin paper on the base and secured it with matte varnish. I put a wonderful new Artistiko mask on. I painted all the hdf additions with white gesso and sprayed with a metallic mist. I used scrapbooking paper and cut flowers for the composition. I added some metal elements and ready-made paper flowers. I stamped the whole and splashed with white paint. At the end I added tiny beads.
I love to create layered works, with the 3d effect, hdf from Artistiko perfectly suited.






Pozdrawiam wszystkich/ I greet everyone.
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty