Wiosenna tabliczka o miłości

Hej kochani :)
Dziś mam dla Was kolejną mixed-mediową inspirację - to styl, w którym czuję się zdecydowanie najlepiej.
Sięgnęłam po trochę wiosennych nowości z Artistiko i połączyłam je z innymi elementami. Zdradzę Wam sekret - niezbyt dobrze czuję się w wielkanocnych klimatach i praktycznie nie robię typowo wielkanocnych prac. Ale - na szczęście w wiosennych nowościach jest sporo elementów, które można wykorzystać na wiele sposobów :)
Ja stworzyłam kolejną tabliczkę do powieszenia na ścianie (chyba jestem od nich uzależniona! ;) ) - tym razem w wersji wiosenno-zakochanej. Mamy tu trochę zieleni, ptaszka, budkę dla niego, serduszko, zawijaski, mech zamknięty w buteleczce i trochę metalowych ozdób. Przede wszystkim jednak jest tu sporo mediów i zabawy :)

Hello my friends :)
I have another mixed-media inspiration for you. This is my favourite style for sure. I decided do use some more of Artistiko's new products from Spring Moments collection, but combined with some different collections. I have to admit - I'm not really into easter theme... but in this colection you will find many elements that can be used in many different ways.

I've made another mixed-media plate to hang on my wall (I think I'm addicted to these plates!) - this time in the spring-love climat. There's a little bit of green, a bird, a bird house, little heart, some swirls, a piece of moss locked ina small bottle... and also some metal 
embellishments. But first of all - there's a lot of mixed-media and pure fun of creating :)











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty