Trio decoupage

Cześć wszystkim !

Dzisiaj wracam do podstaw, czyli do decoupage! Hdfki są świetnie nie tylko w mixed mediach, ale także w wielu innych technikach ;). Chciałam zrobić coś w stylu retro, mam nadzieję że osiągnęłam swój cel :). Oczywiście moje jajkowe bazy pomalowałam na biało, dodałam bitum na kształt serwetki, wybrałam i przykleiłam serwetkę. Na krawędziach nie mogło zabraknąć bitumu ;). Wszystko zalakierowałam i pochlapałam. OK! To było coś, co chciałam osiągnąć... ale czułam, że czegoś brakuje, dlatego pomalowałam na biało gałęzie, a następnie bitum i przecieranie... NIE! Muszę dodać coś jeszcze (pomyślałam)... Ptaszek! Tak to jest ten ostatni element, który aż prosi się, żeby się tu znaleźć. Wymalowany na biało z dodatkiem bitumu na krawędziach! Cudo. Moja pięcioletnia córka obok mnie wykonywała kurkę i jajko od Artistiko i także chlapała pracę... ale na RÓŻOWO! Dlatego mój ptaszek ma różowe kropeczki :), ale całkiem uroczo to wygląda, dlatego zostawiłam to w taki sposób ;)
Mam nadzieję, że się podoba!

Hi everyone !

Today I return to basic, which is decoupage ! Hdfs are great not just for mixed media but also decoupage. I wanted to make something in retro style, I hope that made it ;). Of course my egg shape hardboard was was painted in white, next step was add bitumen in doily patternthen I choosed tissue and glued it ;). and also add bitumen on the edges, everything was covered with varnish and splashed a little bit. Ok. It was something that I wanted... but I feel like something is missing, so I painted white and then with bitumen branches, no ! I must add something more (I tought) BIRD ! Yes! That was it. I painted it just like branches and add bitumen on edges. My 5 year old daughter was next to me and she made little rooster and egg from Artistiko and also splashed, but in PINK! that is why my bird has little pink dots ;) but it looks cute so I left it like this. 








Ściskam gorąco!/ Hope You like it ! Hugs <3 
Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty