Wiosenne okno / Spring window

Witajcie,

Za oknem wiosna w pełni i na dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo wiosenną kompozycję z naszymi hdf-ami i maską. Bazę mojej kompozycji pomalowałam białym gesso, nałożyłam maskę murku i całość pokolorowałam akrylowymi farbami Renesas w trzech odcieniach czerni, zieleni i brązu, gdzie niegdzie dodając odrobinę złota. Tak samo zrobiłam z dodatkami. Ułożyłam całość kompozycji potuszowałam i pochapałam dodałam piękne listki od Craft O Clock i moje wiosenne okno gotowe. Zapraszam na zdjęcia.


Hi everyone
Spring is finally with us so I decided to present you my latest spring composition called Spring Window.To create it I used a lot of hdf elements from our spring collection.I painted all the elements with white gesso add some of the mask with wall structure. To paint all the elements I used acrylic paints from Renesans.I compose all the elements on my base added some beautiful leaves from Craft O Clock new collection splash some ink and my spring window was ready.Enjoy the pictures. 






Pozdrawiam/ Cheers 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty