Skrzynka decoupage / Decoupage box

Hej;)

Mam nadzieję, że już wiecie - nasze wyroby HDF są idealne nie tylko do mixed mediów, ale też świetnie sprawdzają się w scrapbookingu i decoupage'u. Wytrzymały materiał, z którego tworzymy nasze bazy do dekorowania, napisy i dodatki możecie wykorzystywać na wiele różnych sposobów. Ja tym razem ozdobiłam drewnianą skrzynkę na której znalazła się maska ROMBY

Główny element zdobiony serwetką nakleiłam na jedną z artistikowych tabliczek. W naszym sklepie znajdziecie ich całkiem sporo;)) 

Klasyczna serwetka jest nieco węższa niż baza, którą wybrałam, dlatego wykorzystałam farby akrylowe Daily ART, do tego aby domalować brakujące tło. Tabliczkę zalakierowałam i dodałam perełki w płynie. Na koniec trochę sznurka, stempelki i chlapnięcia z białej i czarnej farby.






Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty