Gąska HDF / HDF goose

Cześć Kochani :)!
Mam dla Was coś i świątecznego i wiosennego po prostu :). Zrobiłam mediową gąskę, naturalnie na cudnej bazie Artistiko i z artistikowymi hdf-kami. 

Troszkę sobie pocieniowałam i postemplowałam, jak to ja. Najpierw na utworzoną kompozycję położyłam białe gesso i podsuszyłam. Następnie zaczęłam bawić się woskiem Finnabair i użyłam stempli. Kolejny krok to pobielenie całości gesso. Cieniowania powstały za pomocą akwareli w płynie, rozcieńczanych wodą w sprayu. 
Po całkowitym podsuszeniu pracy znów zastosowałam białe gesso, po to, by uwydatnić detale. Na koniec kilka chlapań czarnym gesso i kawałek tiulu, którym obwiązałam dół pracy :).

I gotowe :).

Mam nadzieję, że prostota tego projektu przemawia także do Was. 


Hello Guys :)
Today I prepared something simple for you. It's a hdf goose, decorated with Artistiko hdf elements. I made some shades and also I used stamps. 

First I glued all composition and covered it with white gesso. After drying I put some wax by Finnbair to give my project some shiny effect and I used some stamps. Next step is to cover all projeect with thin layer of gesso, just to make it a little bit less agressive. My brownish shades were made using liquid watercolors together with water. After drying I put some white gesso again to highlight all details. To finish all I made some black splashes and I added a piece og white tule. 

And it's ready :).
Hope you enjoy the simplicity of this project. 









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty