Pozostań ciekawy.../ Stay curious...

Hej hej kochani!

Święta już co prawda za nami, ale to przecież nie powód, żeby nasze wielkanocne kolekcje poszły zupełnie w odstawkę ;) Pisałam już jakiś czas temu, że wielkanocne tematy, to nie jest do końca mój klimat. Ale wymyślanie dróg naokoło, bawienie się konwencją i oddawanie ukrytych znaczeń - już jak najbardziej tak :)


I tak właśnie pobawiłam się z moją najnowszą mixed-mediową ramką, w której zamieszkał... wielkanocny zając przerobiony na magicznego białego królika. Trochę baśni, trochę steampunku, dużo zabawy mediami i żmudnego budowania warstw - spędziłam nad tym projektem kilka ładnych wieczorów, ale opłacało się, bo z efektu jestem bardzo zadowolona.


Moja ramka jest całkiem spora - ma 23x33 cm. Królik/zając oryginalnie zaprojektowany jest do połączenia z podstawką - ja przerobiłam go na wersję bez podstawki, a dolną krawędź ostrożnie wyrównałam za pomocą nożyka do tapet. Połączyłam tu wiele różnych kolekcji - bo i czemu nie :) Hdf-ki są idealne do tworzenia takich wielowarstwowych kompozycji - twarde, sztywne i wytrzymałe. Zobaczcie na zdjęciach, jak bardzo przestrzenna jest moja praca:

---

Hello hello :)


Easter is already behind us, but I think we shouldn't foget abut our easter collections just yet. I told you some time ago that easter themed works are rather not my style. But - figureing out the different solutions, playing with convension and adding hidden meanings - that is really my cup of tea ;)


And that's exactly what I did this time. I made a mixed media frame, where easter bunny turned into a magical white rabbit. A fairy-tale atmosfere, a steampunk vibe, and a lot of mixed-media experiments - that took me few evenings, but it was really worth it - I do love the final effect.


My frame is quite big - 23x33 cm. Bunny/rabbit originally is design to stand on the base, but I desided to use him in a flat version (I carefully cut off the bottom part with a sharp knife).
I have many different colections combined here - why not :) Hdf shapes are just perfect for this kind of projects - firm, steardy and hard. You can see on the photos how dimensional my work is:











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty