Wiosenna Miłość / Spring Love

Witajcie!

Mam dla Was kolejną inspirację dla Artistiko. Wiosenna Miłość. 

Welcome!

I have another inspiration for Artistiko for you. Spring Love.



Postanowiłam ozdobić bazę hdf w kształcie serca. Do serca jako tło przykleiłam papier do scrapbookingu, pomalowałam bezbarwnym gesso i postemplowałam. Użyłam maski Artistiko i stworzyłam interesujący wzór z pastą strukturalne. 
Przykleiłam odlewy które podbarwiłam mgiełką i woskiem metalicznym. Następnie zaczęłam układać kompozycje z powycinanych papierowych kwiatów i serwetek. Przykleiłam gipsową ramkę a do niej metalowy klucz i motyla. Dodałam kwiaty i małe dodatki hdf Artistiko. Dokleiłam metalową tabliczkę z napisem i na koniec wszystko pochlapałam białą i złotą farbą.
Tak powstało serce w stylu vintage oprawione w stare złoto i romantyczne kwiaty. 

I decided to decorate the hdf base in the shape of a heart. I glued the scrapbooking paper to my heart as a background, I painted it with a clean gesso and I stamped it.Then I used the Artistiko mask and created an interesting pattern with a structural paste.
I glued the casts which I tinted with a mist and metallic wax. Then I started arranging compositions with cut out paper flowers and napkins. I glued a plaster frame, then a metal key and a butterfly. I added flowers and small additions to hdf Artistiko. I put on a metal plaque with the words and finally I splashed everything with white and gold paint.
That's how a vintage heart was created bound in old gold and romantic flowers.





Polecam Wam hdfki Artistiko ze względu na różnorodność wzorów i dodatków, dzięki nim możemy tworzyć dekoracje na każdą okazję. 

I recommend you hdf from Artistiko because of the variety of designs and accessories, thanks to them we can create decorations for every occasion.



Pozdrawiam/ Greetings.
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty