Scrapowa kurka / Scrapbooking hen

Hej, witajcie!
Jak zapewne zdążyliście się zorientować całe nasze artistikowe DT od jakiegoś czasu pracuje również (poza hdf-kami) na pięknych scrapowych papierach Craft O’Clock. Wraz ze świętami wielkanocnymi rozpocznie się okres ślubów, a w maju  dzieci ruszą do Komunii Świętej. I ja właśnie zaczęłam już przygotowywać dla Was kartkę komunijną, kiedy zorientowałam się, że moja kolejna inspiracja ukaże się jeszcze przed Świętami. Szybciutko zmieniłam więc projekt, by do końca wyeksploatować świąteczne hdf-y. Dziś więc kura z jajami, wraz z papierami scrapowymi Craft O’Clock. Do tego wzór z maski, troszkę naturalnych dodatków tiulu i moje kwiatki z foamiranu. W ten sposób powstał upominek świąteczny dla moich ulubionych sąsiadów. 

Na zakończenie dzisiejszego posta, chcę Wam złożyć serdeczne życzenia Wielkanocne, aby Święta minęły Wam w miłej rodzinnej atmosferze, a wiosna zawitała do nas na dobre.

Hi,
Aś You can see all our Artistiko Design Team for some time is working (besides hdfs) with beautiful scrapbooking papers from craft o'clock. With Easter it will be wedding and holly communion time. And I started to make card for You for communion, but I realised that my inspiration is before Easter, so I decided that I have to use my hdfs for this Holiday. Today I made chicken with eggs and papers from Craft O'clock. I also used stencil, some natural elements and my foamiran flowers. And that it my idea for Easter Gift for my favourite neighbours. To finish today post, I want to Wish You nice and family atmosphere, and let's Spring come for You very fast and for good !! 










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty