Scrapowy wianek / Scrapbooking wreath

Hej, witajcie! 
Wielkanoc tuż , tuż. Ja już wybrałam kolory na Święta tegoroczne: delikatna zieleń, błękit i trochę żółtego. Tym razem hdf-y połączyłam z papierami scrapowymi. I tu idealnie wpasowały się kwiatki i listki z papierów Craft O’Clock, którymi ozdobiłam mój wianek. Oprócz kwiatków, na wianku znalazła się „drobiowa” rodzinka: kogut z kokoszką i dziećmi. Do tego troszkę gałązek, mchu, sizalu… . Wszystko z tegorocznej i zeszłorocznej kolekcji wiosennych hdf-ków, na mojej ulubionej bazie wianku. Użyłam też jednej z moich ulubionych masek Artistiko.

Hi!
Easter is coming with big steps. I choose colours of this year Easter: delicate green, blue and a little bit of yellow. This time I mixed hdfs with scrapbooking paper. And here flowers and leafs, which I used to decorate my wreath from Craft O'clock were just perfect. except flowers at wreath there is rooster and chicken. there is also some moss and sizal... everything from this year Artistiko Easter collection. I also used one of my favourite stencil from Artistiko.













kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty