Metaliczna tabliczka HDF / metallic plaque

Cześć wszystkim !
Jak Wasze Święta? Moje były pełne słońca, dlatego dla kontrastu stworzyłam tabliczkę z dodatkami i maską od Artistiko w czerni z odrobiną złota. Dodałam koronkę, sizal i kilka metalowych dodatków. Wszystko pokryłam czarną farbą akrylową, a złoty blask uzyskałam za pomocą pasty i wosku. Trochę chlapnięć i białe gesso. podoba mi się jak to wszystko wyszło.
Miłego dnia :)

Hi everyone ! 
How Was Your Easter? Mine was full of sunshine, that's why my work is full of gold and black colour to make some contrast:)
I used hardboards, decors and stencil also from Artistiko of course :).
I used lace and glued it with gel medium a little bit of sizal, metal embellishments. Everything I covered with black acrylic paint. To add gold sparkle I used icing paste and wax. A little bit of white splashes and white gesso and my work is done. 
I like how it looks ;). 
Have a nice day !






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty