Zajączki / Bunnies

Witajcie,

Na naszym blogu nadal pozostajemy w klimatach wielkanocno wiosennych, ale tym razem chciałabym Wam pokazać, że nasze hdf-y możecie również ozdobić w trochę inny sposób niż mediowy. Bazy króliczków okleiłam piękna dziecięca kolekcją od Craft 'O Clock lekko pocieniowałam jej brzegi tuszem i pochlapałam białą i czarną farbą. Wycięłam kilka dodatków, które również znajdują się na arkuszach tej kolekcji takich jak listki, kwiatki i kokardki, które okazały się idealnym uzupełnieniem mojej pracy. Na koniec dodałam jeden z naszych napisów i mój kolejny projekt wielkanocny jest gotowy. Mam nadzieję, że pokażecie nam wasze wiosenno/wielkanocne projekty na naszej Facebookowej grupie

Pozdrawiam Was słonecznie i zapraszam na zdjęcia.


Hi everyone,

As you can see on our blog we still inspire you with spring and Easter decorations, but this time I would like to show you how to use our hdf with scarpbooking paper with only a bit of mix media adds. I covered our bunny bases with papers with Craft O Clock children collection adding a bit of ink on the ages and splashing white and black paint in few places.I cut of some small images as flowers, leaves and bow ties which were part of the collection and they were perfect mach to my project.At the end I added one of our quotes and my Easter project was ready. I hope you will share your spring/ Easter projects with us in our Facebook group.
Enjoy the pictures.
Cheers Agnes.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty