"W Dniu Ślubu" ażurowy album / "On the Wedding Day" an openwork album

Witam!
Zbliża się sezon ślubny, dlatego postanowiłam stworzyć coś na tą okazję. Wymyśliłam nietypowy album. Nietypowy ponieważ stworzony z dwóch ramek ażurowych z #hdf od Artistiko. 
Dodatkowo użyłam papierów #scrapbooking z kolekcji ślubnej Craft O' Clock "I DO".

Hello!
It's getting closer to the wedding season, that's why I decided to create something for the occasion. I came up with an unusual album. Unusual because created from two openwork frames with #hdf from Artistiko.
In addition, I used #scrapbooking papers from the Craft O' Clock wedding collection "I DO".



Ramki pomalowałam farbami akrylowymi Daily Art i postemplowałam. Z papieru stworzyłam karty i tagi, powycinałam elementy, następnie stworzyłam okładkę i środek albumu. 
Do okładki dokleiłam pomalowaną ramkę i cudowny napis z hdf od Artistiko. Do ozdobienia napisu użyłam pudru do embossingu. Na koniec dodałam śliczną satynową wstążkę.

Frames painted with Daily Art acrylic paints and stamped. From paper, I created cards and tags, cut out elements, then created a cover and center of the album.
I added a painted frame to the cover and a wonderful inscription from hdf from Artistiko. To decorate the inscription I used embossing powder. At the end I added a lovely satin ribbon.




Ramki ażurowe idealnie pasowały jako okładki do albumu, to sprawia że #hdf od Artistiko ma bardzo wszechstronne zastosowanie.

Openwork frames fit perfectly as album covers, which makes #hdf from Artistiko very versatile.



Pozdrawiam/ Greetings!
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty