Medalion 'Summer time'

Od kiedy tylko rozpakowałam moją paczkę z nową kolekcją Artistiko 
"Floral Power" - wiedziałam, że mam ochotę wykorzystać tę nową dużą 
ramkę - Medalion 2. Jej kształt jest idealny, a rozmiar pozwala na 
stworzenie całkiem bogatej, warstwowej pracy. Długo nie mogłam się 
zdecydować - czy iść w mocno warstwowe, mediowe eksperymenty? Cz 
potraktować ramkę jako bazę scrapa i umieścić na niej kompozycję ze 
zdjęciem? A może wykonać całkiem płaską pracę i wykorzystać decoupage?
W końcu postawiłam na prostotę - odrobina mediów, niewiele dodatków i 
kwiatki. Tak bardzo pasujące do lata i do tej kolekcji! Prawda?

Since I've got my package with Artistiko's new collection "Flower Power" 
- I knew that I do want to make some project with a big "Medialon 2" 
frame. It has a beautiful shape and it's size gives many options. I took 
some time to decide - whether I want to make a rich layered mixed-media 
composition or maybe use it as a base for a scrapbooking composition 
with a photo? Or maybe should I make a decoupage project?
At the end I decided to make it quite simple - just a little bit of 
mixed-media techniques, not too many embellishments and some flowers. 
Flowers are perfect match for summer and for this collection, aren't they?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty