Medaliony z żywicą + FILM

Hej kochani :)
Dziś mam dla Was kolejną inspirację i znów postaram się pokazać Wam hdf 
z nieco innej strony :)
Niby mixed-mediowo, ale dość minimalistycznie. Niby prosto, a jednak 
dość czasochłonnie. Dziś w roli głównej mój ulubiony element z 
najnowszej kolekcji "Floral power" - trzy ramki o nazwie "Medalion 2". 
Ich kształt niesamowicie przypadł mi do gustu i najchętniej 
wykorzystywałabym je w każdej pracy ;) Tym razem postanowiłam nie 
dodawać do nich już żadnych innych ozdobnych elementów, a cały sekret 
kryje się w ich wnętrzu - papier ryżowy, złocenia, ozdobne napisy i małe 
błyskotki - a wszystko to zatopione w kilku warstwach krystalicznej 
żywicy, która daje efekt szkła...
Efekt podoba mi się szalenie!
I oczywiście jest bardzo trudny do uchwycenia na zdjęciach... dlatego 
też nakręciłam dodatkowo krótki filmik, na którym widać (mam nadzieję!) 
efekt nieco wyraźniej :)


Hello Dear :)
Today I have another inspiration for you with amazing hdf elements from 
the latest "Floral power" collection from Artistiko. And yet another 
time I'm trying to show you hdf from the different angle. It's 
mixed-media, yet kind of minimalistic. It's quite simple, yet it took me 
few days to complete. The main star is a frame - or in this case three 
frames called "Medialon 2". I love this shape a lot - I think I could 
incorporate this frame to every piece of work I create ;)
This time I decided to keep it simple and not add any other elements. 
The whole secret is in the inside of the frames - rice paper, gold 
flakes, special words, little shiny objects - all of this floating in 
the epoxy resin, which gave me the glass effect. Effect I like so so much!
And of course it is super hard to catch this effect on photos - that's 
why I also took a short video to show you more dimensional version. 
Video is in polish, but you can see the effect anyway :)








TUTORIAL:



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty