Rozkwitaj.../ Flourish...

Witajcie,

Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was zestaw: ekologicznej doniczki i kartki. Do wykonania tego zestawu użyłam naszej nowej kolekcji FLORAL POWER. Uwielbiam zestawy w naturalnych kolorach i muszę przyznać że zestawy z kwiatkami bardzo przypadły mi do gustu, bo idealnie wkomponowały się w mój projekt. Elementy kwiatowe z hdf pomalowałam lekko białym gesso, po czym pochlapałam je białym i czarnym tuszem. Napisy pozostawiłam w surowym drewnianym kolorze, co nadało całości ekologiczny wygląd. Zapraszam na zdjęcia.

Hello,

Today I prepared for you a set: ecological flower pot to plant a new flower and matching card.To create this set I used our new collection FLORAL POWER.I love natural colors and I have to say that the sets with flowers looks fantastic with just minimum of the color. I added a bit of white gesso on our hdf elements and a bit of black and white ink to create natural look. I think all looks very natural and ecological. I hope you enjoyed  to look at my project.Have a nice day.
Cheers Agnes.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty