Powitanie nocy/ Night welcome

Witam,
Zapraszam Was do obejrzenia kolejnej inspiracji w ramach DT Artistiko. 
Dziś w roli głównej średni medalion z najnowszej kolekcji #floralpower, kilka dodatków i napis #hdf oraz kolorowe farby i odlewy z żywicy. 

Hello,
I invite you to watch another inspiration for DT Artistiko.
Today in the main role the average medallion from the latest #floralpower collection, a few additions and the #hdf inscription and colorful paints and resin casts.

Pierwszym krokiem było sklejenie dwóch elementów ramki, następnie zagessowałam wszystko na czarno, również odlewy i elementy z hdf. Na wyschnietą ramkę położyłam czarną paste strukturalną która nadała teksture i ciekawe tło. Przykleiłam wszystko i zaczęłam zabawę kolorami. Użyłam farb Opal Magic, mają one właściwości zmiany koloru w zależności od koloru tła. Użyłam kilku kolorów które mieszałam że sobą przy pomocy atomizera z wodą. Wystające elementy uwypukliłam przy pomocy wosków metalicznych w kontrastowych kolorach. Na koniec pochlapałam całość błyszczącą farbą.

The first step was the gluing of two elements of the frame, then I painted everything in black, also casts and elements from hdf. I used black gesso. I put a black structural paste on the dried frame that gave the texture and interesting background. I glued everything and started playing with colors. I used Opał Magic paints, they have color change properties depending on the background color. I used several colors that I mixed with myself using an atomizer with water. I highlighted protruding elements with metallic waxes in contrasting colors. At the end I splashed the whole with sparkling paint.








Uwielbiam te medaliony, Artistiko stworzyło kilka rozmiarów, nieskończoną ilość pomysłów na inspiracje. Super się na nich pracuje. 

I love these medallions, Artistiko has created several sizes, an infinite number of ideas for inspiration. They are great.

Do następnego razu! Pozdrawiam/ Until next time! Greetings.
Kasyopea Art 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty