Zardzewiały domek- prosty sposób na rdzę

Witajcie!
Dziś mam dla Was zardzewiały domek, nową inspirację z efektem rdzy. 

Do projektu użyłam zawieszki w kształcie domu z hdfu oraz dodatki z paru kolekcji Artistiko - #mechanical #floralpower i #sweethome.

Hello!
Today I have a rusty house for you, a new inspiration with a rust effect.

For the project I used house-shaped pendants and hdf additions from a couple of Artistiko collections #mechanical, #floralpower and #sweethome.


Na początku przykleiłam do bazy kawałki tektury i paski z kartonu. Całość i elementy z hdf pomalowałam białym gesso. 
Aby uzyskać efekt rdzy użyłam pasty piaskowej oraz mgiełek w kolorze żółtym i brązowym oraz czarnej farby. 
Pastę rozmieściłam w kilku miejscach, aby stworzyć strukturę rdzy. Przy pomocy pędzla rozprowadziłam mgiełki mieszając kolory, rozmyłam je atomizerem z wodą. Na elementy z hdf również położyłam mgiełki. Po wyschnięciu postemplowałam tło i przy pomocy gąbki dodałam czarną farbę. Przykleiłam wszystkie elementy, pochlapałam białym i czarnym gesso, na koniec przetarłam wystające elementy na biało. 

At the beginning, I glued cardboard pieces and cardboard strips to the base. The whole and elements from hdf I painted white gesso.
To get the effect of rust I used a sand paste and mists in yellow and brown and black paint.
I put the paste in several places to create a rust structure, with the help of a brush I spread mists mixing colors, I washed them with an atomizer with water. I also put mists on the elements from hdf. After drying, I stamped the background and with a sponge I added black paint. I glued all the elements, I splashed white and black gesso, at the end I painted the protruding hdf elements in white.



Efekt rdzy jest bardzo prosty do wykonania tylko przy pomocy farb. Mam nadzieję, że spróbujcie to zrobić moim sposobem. Hdf od Artistiko idealnie nadaje się do rdzawych projektów. 

The rust effect is very simple to do only with the help of paints. I hope you try to do it my way. Hdf from Artistiko is ideal for rusty projects. 



Pozdrawiam/ Greetings
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty