Romantyczny album/ Romantic album

Hej!

Pewnie już wiecie, że nasze HDF-ki są świetnie nie tylko w mixed mediach, czy decoupage, ale też we wszelkich projektach scrapowych;)) Tym razem wykorzystałam kilka elementów podczas tworzenia albumu na zdjęcia. Pojawiły się tu dodatki z mojej nowej kolekcji Floral Power - kwiatowe tło i mini wianki, a do tego napis. HDF-ki tylko delikatnie wybieliłam niewielką ilością gessa. 

Na tekturową bazę albumu nakleiłam tkaninę. Do tego na okładce znalazły się papierowe elementy, koronki, kawałki materiału i kwiatki. Wewnątrz bardzo nieregularne karty, koperty, papierowe torebki, dzięki czemu zyskałam wiele ukrytych kieszonek na zdjęcia.

---

Hello!

You probably already know that our HDFs are great not only in mixed media projects or decoupage, but also in all scrapbooking projects;)) This time I used several elements to create my photo album. There ae additions from my new Floral Power collection - floral background, mini wreaths and the inscription. I only gently blotted the HDF with a small amount of gesso.

I glued the fabric on the cardboard base of the album. On the cover there were paper elements, lace, pieces of fabric and flowers. Inside, very irregular crd, envelopes, paper bags, so I have many hidden pockets for photos.











Ściskam/ Hugs,
Kasia Salmanowicz

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty