Naturalny medalion/ Natural medallion

Hej!
Uwielbiam naturę! Zdecydowałam więc, aby użyć jej trochę w mojej pracy :) jakkolwiek to brzmi :) Kolekcja Floral Power była do tego stworzona. Chciałam zrobić stojąca dekorację, na co pozwalają bazy właśnie z tej kolekcji. Można je powiesić i postawić, w pionie, w poziomie, jak kto woli :) wybrałam średni i mały medalion, kwiatki, liście i wianki od Artistiko. Zerwałam na polu suchą trawę i zebrałam patyki z lasu. Wszystkie elementy z hdfu pokryłam gesso, cienką warstwą sprawia, że kolor staje się wyraźny. Trochę koronki dodało pracy lekkości i wygląda delikatniej. Następnie dodałam trochę koloru czekoladowego za pomocą mgiełki i pędzla i dodałam naturalne kwiatki. Trochę chlapnięć i praca gotowa.

Hi everyone!
I Just love nature! So I decided to use a little at my work. Floral Power collection was great to do that. I wanted to make a stand decoration so I choose medallion in midle size and the smallest one, flowers, leafs and wreaths made of hdf materiał produced by Artistiko. I take dry grass from field and some sticks from forest. Covered every hdf element with thin layer of gesso makes the color looks clear. Some lace makes my work looks lighter and more delicate. Than i add some melted chocolate mist to color a Little bit and I added natural flowers. Everything was splashed a Little :) and it's done :)










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty