Facebook LIVE z kolekcją Cozy Christmas

Witajcie,
Dziś pokazuje wam efekt spotkania na żywo na Facebooku. W roli głównej najnowsza kolekcja Artistiko "Cozy Christmas" i cudowny lampion z przepięknymi dodatkami Hdf i nową maską. 

Na początek użyłam gessa białego, następnie odbiłam wzór maski przy pomocy pasty brokatowej. Po przyklejeniu dodatków i stworzeniu kompozycji na lampionie dodałam kolor przy pomocy farby metalicznej. Na sople położyłam embossing. A na koniec położyłam pastę śniegową i całość posypałam brokatem. 

Zapraszam do odtworzenia Live na stronie Artistiko na Facebooku.

Hello,
Today I show you the effect of the live meeting on Facebook. 
Starring the latest Artistiko collection "Cozy Christmas" And a wonderful lantern with beautiful Hdf additions and a new mask.

At the beginning I used white gesso, then I reflected the mask pattern with brocade paste. After gluing the additions and creating the composition on the lantern, I added color using metallic paint. I put embossing on the icicles. And at the end I put snow paste and sprinkled with brocade.

I invite you to play Live on the Artistiko Facebook page.








Pozdrawiam/Greetings,
Kasyopea Art


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty