Wspomnienia wakacji / Holiday memories

Hej!
I nastał koniec wakacji, cudownych chwil nad wodą, rodzinnych wyjazdów na plażę. Ten moment kiedy już tylko można wspominać letnie dni. Dlatego postanowiłam stworzyć pamiątkę z wakacji jako inspiracje dla Artistiko. 

Hi! And it was the end of summer holidays, wonderful moments by the water, family trips to the beach. This moment when you can remember summer days. That's why I decided to create a holiday souvenir as inspiration for Artistiko.



Do projektu postanowiłam użyć zawieszkę z zestawu medalionów #hdf z kolekcji #floralpower oraz cudowną łódkę i napis od Artistiko.


For the project I decided to use a pendant from a #hdf medallion set from the #floralpower collection and a wonderful boat and an inscription from Artistiko.



Pierwszym krokiem było pomalowanie bazy białym gesso i przyklejenie muszli. Po wyschnięciu dodałam strukturę, położyłam paste gruboziarnistą oraz piasek wymieszane z gel medium.
Koloru nadały mgiełki akwarelowe. Dokleiłam gaze oraz posypałam całość błyszczącym brokatem. Na koniec przykleiłam dodatki hdf, żaglówkę i napis "Letnie dni" 

The first step was to paint the base with white gesso and glue the shells. After drying, I added the structure, gave the textural paste and sand mixed with gel medium.
The color was added by watercolor mists. I added gaze and sprinkled it with shiny brocade. At the end I glued the hdf additions, the sailboat and the inscription "Summer days"


Taka zawieszka będzie wspomnieniem cudownych chwil na plaży i letniego słońca.
Prosta i szybka w wykonaniu pamiątka, którą można stworzyć wspólnie z dziećmi. 

Such a pendant will be a memory of wonderful moments on the beach and summer sun.
A simple and quick souvenir that can be created together with children.



Greetings warmly and see you!
Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia!
Kasyopea Art 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty