Pozdrowienia znad morza / Greetings from the sea

Hej !

Przygotowałam dla Was latarnię morską, którą okleiłam papierem w morskich klimatach.
Nałożyłam pastę przez maskę Artistiko - bieżnik. Podstawę pokryłam białym gesso.
Dodałam kwiaty, elementy papierowe, muszelki, kamyki 3D. Użyłam napisu Relax.
Całość solidnie posypałam brokatem. Prosta i efektowna dekoracja przywołująca wspomnienia z plaży.
Hi !

I prepared for You HDF lighthouse, which I covered with paper in seaside climate. I applied the paste trough the Artistiko stencil. I covered the base with a white gesso, then I added flowers, paper elements, shells and 3D stones. I used Relax inscription, which I also covered with gesso. I sprinkled the whole project with a lot of brocade. I think that it is a simple and effective decoration evoking memories of the beach
.











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Latarnia HDF Artistiko

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty