Wspomnienie lata / Memory of summer

Hej !

Witam się z Wami radośnie, moim pierwszym projektem dla Artistiko. Jest to pudełko, które ma przywoływać wspomnienie pięknych, upalnych letnich dni.Do ozdobienia pudełka użyłam świetnych dekorów od Artistiko- napisu i kotwicy.
Użyłam pasty pękającej oraz piaskowej, aby nadać nieco struktury. Przykleiłam kompozycję z muszli i Artistikowych dekorów ( te pomalowałam białą kredówką ), a kolor nadałam dzieki kilku odcieniom fluidów akrylowych.I tak powstało pudełko na wakacyjne skarby. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Hi !
Hello, I welcome you with my first project for Artistiko. It's a box which bring back the memories of beautiful, hot summer days.
For decorating the box, I use great decors from Artistiko- inscription and anchor.
I used cracking paste and sand paste to give some structure. I glued a composition of shells and Artistiko decors ( which I painted with chalky finish ) and I gave the color thanks to several shades of acrylic fluids.
And that's how the box for holiday treasures was created.I hope you like it.





Ściskam Was cieplutko / Warm hugs Karola
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty