Mroźna Latarenka/ Frosty Lantern

Hej,

Przygotowałam dla Was jako świąteczną inspirację, latarenkę z najnowszej kolekcji Artistiko "COZY CHRISTMAS". Wszystkie produkty pochodzące z kolekcji są cudne i kilka z nich zdecydowałam się użyć w moim projekcie.

Hi. I have prepared for you as a Christmas inspiration, a lantern from the latest Artistiko collection "COZY CHRISTMAS". All products from the collection are wonderful and several of them I decided to use in my project.

1.Pierwszym etapem było pomalowanie bazy gesso. Tył i podstawka- białym, a przód czarnym gesso.

At first I painted back and holder with white gesso, and front with black gesso.


2.Także elementy których postanowiłam użyć pomalowałam białym gesso i posypałam brokatem

I also painted the elements. I decided to use white gesso and sprinkled glitter on it.


3. Przód pomalowałam klejem do złoceń, położyłam szlagmetal i zabezpieczyłam lakierem dedykowanym do złoceń.

I painted the front with gilding glue, put a gilding leaf and protected with gilding varnish.


4. Postarzyłam srebro i wnętrze latarenki bitumem.

With the help of bitumen, I aged the interior of the lantern and all silver parts.


5. Na szybce z pleksi za pomocą przezroczystej pasty modelującej i pięknej maski od Artistiko zrobiłam gwiazdki, które posypałam brokatem.

With the help of Pentart bitumen, I aged the interior of the lantern and all silver parts.


6. Na podstawce użyłam białej pasty modelujące, która miała zadanie imitować śnieg. Posypałam ją także sztucznym śniegiem. Także resztę latarenki ozdobiłam dodając pasty modelującej i śniegu.

I used white modeling paste on the holder, which was supposed to imitate snow. I also sprinkled it with artificial snow. I also decorated the rest of the latern by adding modeling paste and snow.


Mam nadzieję, że projekt przypadł wam do serca i zrobicie swoje piękne dekoracje z produktami Artistiko. 
I hope that the design has fallen to your heart and you will make your beautiful decorations with Artistiko products.











Ściskam Was serdecznie/Kiss and hugs 
Wasza Karola/Your Karola
kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty