Pudełko z medalionem / Box with medallion

Hej hej kochani :)
Dziś mam dla Was kolejną inspirację - tym razem postanowiłam wykonać
ozdobne pudełko dla bliskiej osoby. Miało zawierać motyw z pewnego ważnego dla niej obrazu i turkusowe elementy. Postanowiłam sięgnąć po moje ulubione ramki - Medalion 2. Obraz wydrukowałam, wkleiłam, polakierowałam, a gdy ramka była już gotowa zalałam go żywicą epoksydową, która daje efekt szkła i wygląda po prostu niesamowicie. 
Pudełko pokryłam lakierobejcą, a następnie ozdobiłam wieczko motywem z liściastej maski, pomalowałam farbami kredowymi i pobawiłam się patynowaniem, przecieraniem i chlapaniem :) Całość jest prosta, elegancka i nie odciąga uwagi od głównego motywu.
Jak się Wam podoba?


Hello my friends :)

Today I'd like to show you a simple box I recently made for a special person - using Artistiko products ofcourse ;) I was asked to make a box with a reproduction of a specific painting and it was also supposed to have some turqouise elements. I decided to use my favourite frames - Medalion 2. I printed the image, glued it down, varnished, and when the
frame was ready I poured some epoxy resin inside - it looks like glass and I love this effect.
I covered the box with woodstain, and the used a leafy stencil on top of the box. The top part of the box I painted with chalk paints, sanded, darkend with antiquing cream. I also added some splashes. The whole box is quite simple, but also elegant in my opinion.
What do you think?









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Medalion 2 średni HDF Artistiko


Komentarze

Popularne posty