Prezent na Święta/Gift for Christmas

Hej hej :)
Na początek małe wyznanie - nigdy w moim życiu nie zdarzyło się jeszcze, żebym we wrześniu nawet pomyślała o świątecznych pracach... Zwykle nawet kartki świąteczne zaczynam robić dopiero w grudniu ;) ale - świąteczna kolekcja "Cozy Christmas" trafiła w moje ręce i kusiła bardzo, żeby już coś z nią wykonać, więc nie mogłam się zbyt długo opierać...
Na pierwszy ogień poszedł prezent w rozmiarze średnim. Szalenie podoba mi się jego kształt, a warstwowy układ i te urocze okienka od razu skłoniły mnie do myślenia o żywicy epoksydowej (której, jak już zapewne zdążyliście zauważyć, używam ostatnio sporo ;)
Nie będę Wam długo tłumaczyć, co tutaj wyprawiałam. Po prostu pokażę Wam na filmie :)
Nie jest to film krótki (20 minut), ale prawda jest taka, że praca ta była etapowa i trwała w sumie 3 dni - tak już mam, że zwykle tworzę powoli, ale z dużą dbałością o szczegóły... Być może nikt poza mną ich nie widzi, ale i tak taka praca sprawia mi najwięcej przyjemności :)
Mam zatem nadzieję, że znajdziecie te 20 minut, przygotujecie sobie pyszną kawę, albo może herbatę imbirową i spędzicie ze mną tę twórczą chwilę.

Hello hello!
First I need to make a confession - never before in my life was I even thinking about christmas projects in september... Usually i don't eeven start making christmas cards earlier then in december ;) But I already received a package with our new collection "Cozy Christmas" and it was so beautiful, I just simply couldn't resist...
My first project is a christmas gift (medium size)- I really like the shape and the layers in this item. Also - this little "windows" make it perfect for epoxy resin projects (and if you follow my works, you can probably see, that I'm using resin a lot recently ;) ).
I will not explain, what I did here - I will just simply show it in a video :)
This is not a short movie (20 minutes), but the truth is that I was working in phases and it took me 3 days to finish. This is how I work - slowly, but with a big attention for details... Maybe noone exept me can see it, but well - this kind of creating is a most satisfying for me :)
So I hope you will find this 20 minuttes of time, grab a coffe or maybe a ginger tea and spend this moment with me.







TUTORIAL:




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com







Komentarze

Popularne posty