Shadowbox - nowości ARTISTIKO + FB LIVE

Dzień dobry dzień dobry :)

Czy widzieliście już nowe kolekcje Artistiko? Ja jestem nimi szalenie podekscytowana :) Obie są piękne, delikatne, romantyczne i bardzo kobiece! Oczywiście moje rączki już się wyrywały do tworzenia, więc szybciutko zabrałam się do roboty.


Gdy tylko zobaczyłam nasze nowe bazy - w mojej głowie pojawił się pomysł i nie chciał z niej wyjść. Shadowbox!


Bazy z dodatkową ramką pojawiły się już w poprzednich kolekcjach, ale miały bardziej skomplikowane kształty. Teraz mamy prostokąty i tagi, przerobienie ich na shadoboxy wydawało się kuszącą propozycją :) Musiałam zatem spróbować :)


Efekt możecie podziwiać na zdjęciach, a jeśli podoba się Wam taki klimat, a może nawet chcielibyście sami spróbować - zerknijcie na mój live na fanpage'u Artistiko.



P.S. A jeśli chcecie zobaczyć obie kolekcje nieco dokładniej - zapraszam na mój film na youtoube: Anai lubi gadać

Hello hello! 

Exciting news! Have you seen new collections from Artistiko? New amazing shapes, stencils and papers - I was so drawn to it - I just had to create someting :)

When I've seen the new release - the idea popped in my head and it wouldn't leave. Shadowbox! 

We had some bases with additional frames before but the shapes were much more compicated. Now we have rectangles and tags - it seemed to be doable, so I just had to try :)
You can see the result on the pictures - I'm quite happy with it :)  And if you'd like to see how it's done and maybe do something like that for yourself - come to the Artistiko's fanpage to see my live.









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty