Mixed-Media Tag

Dzień dobry, dzień dobry :)


Przybywam do Was z kolejną inspiracją. Tym razem sięgnęłam po nowe kolekcje, ale skupiłam się na hdf-kach, a nie na papierach. Miałam ochotę na coś prostego, ale jednocześnie wyrazistego. Na coś jasnego i różowego, ale jednak trochę z pazurem. 

No i oczywiście miałam wielką ochotę na przygotowanie taga, bo tagi uwielbiam, a duży wybór rozmiarów w kolekcji Boho Story nadal raduje moje serce ;) Tym razem wybrałam wewnętrzną część największego taga (idealnie się złożyło, że został mi po tworzeniu podczas naszej transmisji live czekał na tę okazję!), pomalowałam, dodałam trochę hdf-ków, trochę metalowych elementów, trochę pochlapałam, trochę poprzecierałam... No dobra - bawiłam się w dopieszczanie szczegółów dość długo ;)

Koniec końców - jest. 

Mój piękny różowy mixed-mediowy tag :)

Hello my friends :)

How are you today? I have another inspiration for you - once again I reached for our new collections, but this time I didn't use any papers - only hdf elements. I wanted to make something simple, yet meaningful. Something light and pink, yet expressive. And I really wanted to make a tag. I love tags, and since we have so many of them in "Boho Story" collection - it makes my heart sing :) I used an inner part of the biggest tag (it was waiting for me, since I used the rest of this tag on my live transmission on Artistiko's fanpage). I painted it, added some smaller hdf elements, some metal, some splashes... Ok - I was playing with it for quite some time... 


And here it is.
My beautiful pink mixed-media tag :)







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty