Mechaniczne serce / Mechanical Heart

Hej!

W najnowszej kolekcji Artistiko, która jest w całości moim zdaniem bombowa, pojawiły się rameczki. Od razu urodził mi się pomysł wykorzystania rameczki w projekcie, który Wam dziś z przyjemnością prezentuję. 

Projekt to kompozycja szablonów, wycisków z foremek, odlewu gipsowego oraz naszej cudnej rameczki hdf. Pomalowałam moją szkatułkę w kontrastowych kolorach farbami akrylowymi, a ramkę postanowiłam pordzewić za pomocą fluidów akrylowych. 

Dodałam nieco stempli. Całość postarzyłam. 
Mam nadzieję, że projekt Wam się podoba.

Hi!

In Artistiko's latest collection, which is entirely, in my opinion, FANTASTIC, have appeared frames. I immediately had the idea to use the frame in the project, which I am pleased to present to you today.

The project is a composition of stencils, mold impressions, plaster cast and our wonderful hdf frame. I painted my box in contrasting colors with acrylic paints, and decided to rust the frame with acrylic fluids. 

I added some stamps. I have aged everything. 
I hope you like the project.















Ściskam Was serdecznie- Wasza Karola /  I embrace you cordially – Your Karola

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty