Jednorożec w ramce / Unicorn in frame

Hej,


Dziś mam dla Was moją ostatnią inspirację w ramach DT Artistiko, choć myślę że hdfki na stałe zagościły w moich projektach. 

Mam dla was obrazek na najnowszej bazie hdf, użyłam również cudownych nowych papierów oraz elementów z dwóch najnowszych kolekcji Artistiko #bohostory i #vintagemeadow 
Użyłam motywu z jednorożcem, w cudownej oprawie kwiatów. 
Baza z ramką idealnie zgrała się z papierem. Cudowne wzory i kolory. 

Hi,

Today I have for you my latest inspiration as part of DT Artistiko, although I think that hdfki have permanently appeared in my projects.

I have a picture for you on the latest hdf database, I also used wonderful new papers and elements from the two latest collections of Artistiko #bohostory and #vintagemeadow
I used the unicorn motif with a wonderful floral pattern.
The base with the frame perfectly matched the paper. Wonderful designs and colors.








Pozdrawiam / Regards 
Kasyopea Art

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty