Szkatułka z damą / Casket with lady

Hej,

Artistiko ma w swojej ofercie piękne małe medaliony, które postanowiłam wykorzystać w moim projekcie. 

Rameczka, którą wybrałam ma piękny, bogaty kształt dlatego postanowiłam w jej wnętrzu umieścić obrazek pięknej damy. Szkatułkę pomalowałam farbą akrylową w delikatnym niebieskim odcieniu. 

Rameczkę oraz pudełeczko ozdobiłam wzorem z szablonu przy pomocy pasty modelującej. Dekor pomalowałam farbą akrylową. Całość zalakierowałam. 

Aby postarzyć szkatułkę użyłam bitumu oraz Antiqiung Cream. Dodałam trochę stempli, a także nieco złotego wosku od. Szkatułka w starym stylu gotowa.

Hi,

Artistiko has beautiful little medallions in offer, which I decided to use in my project. 

The frame I chose had a beutiful, rich shape so I decided to put a picture of amazing lady inside it. I painted the casket with acrylic paint in a delicate blue shade. 

I decorated the frame and the box with a template pattern using modeling paste. I painted the decor with acrylic paint. I varnished everything. 

To age the box I used bitumen and Antiqiung Cream. I added some stamps and some gold wax. The old-fashioned casket is ready.








Buziaki / Kisses
Karola

kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty