Gosia Salamon dla Artistiko

Witajcie,
Dziś gościnnie na naszym blogu Gosia Salamon z przecudnym projektem z wykorzystaniem naszej najnowszej kolekcji Boho Story.

Kiedy dostałam najnowsze kolekcje Artistiko do wypróbowania, wiedziałam, że długo nie poleżą.
Pierwsza poszła w ruch "Boho Story".
Pełna kwiatów, piórek, łapaczy snów, w ślicznej kolorystyce.
Świetne tła i elementy do wycięcia, to zachęta do działania.
W swojej pracy wykorzystałam papiery, nowiutkie, ramkowe tagi, kluczyki i maskę z piórkami.

Idealnie w klimat kolekcji wpasowało się moje zdjęcie. Dużo się dzieje na moim Layoucie, ale takie powinno być życie, pełne, przeżywane na full.

Kiedy kolekcja "Boho Story" trafi do was, mam nadzieję, że zainspiruje was od pierwszego wejrzenia. 







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty