Indiańskie LO / Indian LO

Hej witajcie:)

I jak Wam się podobają nowości Artistiko? Ja jestem zachwycona i oczywiście mam już swoich faworytów, a Wy? 

Proste bazy-cudowne, piękne nowe maski, dodatki.....a papiery.....:)))). 

Na pierwszą inspirację z tymi cudami wybrałam kolekcję "Boho Story" i indiański klimat. Bardzo dawno nie robiłam LO, więc...oto jest:). Cudna maska z motywem jak z indiańskiego pledu, ciepłe kolory papierów, trochę prawdziwych piórek, złoty kolor masy położonej przez maskę i miejscami podmalowane złotem hdf-ki..złoty kolor wydawał mi się idealnym dopełnieniem kolorów na papierach. Całą kompozycje uzupełniłam zrobionymi własnoręcznie kwiatami z foamiranu. 

Jak Wam się podoba? Ja z niecierpliwością czekam na projekty pozostałych koleżanek z naszego DT:)

Hi, hello :) 

And how do You like the newest Artistiko products? I am delighted and of course I already have my favourites, and You? 

Simple bases - wonderful, beautiful New stencils and decors... And PAPERS... :) 

For the first inspiration with these miracles I choose Boho Story collection and the Indian atmosphere. I haven't done LO a long time so Here it is :) a wonderful stencil with an Indian plaid motif, warm paper colors, some real feathers, the golden color of the mass placed by the stencil and sometimes painted with gold hdfs. The golden color seemed to be the perfect complement to the color of the papers. I complemented the whole composition with my own hand-made foamiran flowers. 

How do You like it? I am looking forward to the projects of other friends from our DT :)








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty