Zaczarowany tag / Enchanted tag

Hej,

Ostatnio powstały 2 nowe kolekcje: VINTAGE MEADOW oraz BOHO STORY.
Z HDF Artistiko wybrałam taga z nakładą oraz ornamenty, do tego użyłam maski ornamenty 1. Połączyłam farbki akrylowe z papierami. Chciałam uzyskać magiczny efekt, dlatego dodałam gazę cekiny oraz brokat. Czasem warto przenieść się w magiczne miejsce.

Hi,

Recently, 2 new collections have been created: VINTAGE MEADOW and BOHO STORY. With HDF Artistiko I chose the tag with print and ornaments, I used mask ornaments 1. I combined acrylic paints with papers. I wanted to get a magical effect, that's why I added gauze, sequins and glitter. Sometimes it's worth moving to a magical place.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com




Komentarze

Popularne posty