Kamieniczka 'Magical Time' - Tenement house

Witajcie kochani!
Dziś chciałabym Wam pokazać mój najnowszy projekt z wykorzystaniem kolekcji Magical Time, która właśnie trafiła na sklepowe półki Artistiko
Znajdziecie w niej mnóstwo dekorów w tematyce świąteczno-zimowej oraz urocze bazy w trzech różnych rozmiarach. Ja postanowiłam ozdobić kamieniczkę;)) Wygląda na lekko oszronioną, a to za sprawą miki, wosków i farb akrylowych. Zupełnym dodatkiem do naszych dotychczasowych baz są małe podstawki, na których możecie zamocować dowolną bazę.

Do mojego projektu użyłam małej i dużej bazy HDF, dekoracyjnej ramki, reniferka i uroczych choineczek, które występują w czterech różnych rozmiarach w zestawie. Wszystko to oczywiście znajdziecie w sklepie <3 Do tego koronki, dodatki z masy i naturalne elementy, takie jak patyczki. Jest też maska z jednej z naszych poprzednich kolekcji.

Mam nadzieję, że polubicie moje HDF-kowe nowości. Ja już nie mogę się doczekać kolejnych projektów, którymi z pewnością się z Wami podzielę.

Psss... pamiętajcie, że w naszej nowej kolekcji znajdziecie też papiery do scrapbookingu.

Hello!
Today I would like to show you my latest project using the Magical Time collection, which has just hit the Artistiko store shelves.
You will find plenty of Christmas and winter decors and charming bases in three different sizes. I decided to decorate the tenement house;)) It looks slightly frosted, with mica, waxes and acrylic paints. A complete addition to our existing bases are small coasters on which you can attach any base.

For my project, I used a small and large HDF base, a decorative frame, a reindeer and cute Christmas trees, which come in four different sizes in the set. Of course, you can find all of this in the shop <3 For this lace, additives and natural elements, such as sticks. There is also a mask from one of our previous collections.

I hope you will like my HDF news. I am already looking forward to the next projects, which I will certainly share with you.

Psss ... remember that in our new collection you will also find scrapbooking papers.

Komentarze

Popularne posty