LO - okno naświat / LO - window to the world

Witajcie,

czas na mój kolejny projekt. W moich pracach dość często są obecne zdjęcia mojej rodziny, ponieważ bardzo lubię ten sposób utrwalania wspomnień. Tym razem pamiątka przybrała formę layoutu. 

Bazą projektu jest przepiękny papier z kolekcji Vintage Meadow, użyłam również elementów do wycinania z tej kolekcji. Papier pokryłam bezbarwnym gesso, zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski, a następnie pokolorowałam mgiełkami. Elementy HDF podmalowałam delikatnie białym gesso. Jako dodatków użyłam kwiatów, kulek 3D, brokatów oraz cekinów. 

A jakie layouty Wy najbardziej lubicie tworzyć?

Hi,

It’s time for my second project. I often use a photos of my family in my projects, cause I really like this kind of keeping memories. This time I made a layout.


I used beautiful papers from Vintage Meadow collection. At the beginning I applied clear gesso on the paper and made a pattern with a mask. Then I colored paper with mists. I painted the HDF elements with a little of white gesso and decorated my layout with flowers, 3D balls, glitter and sequins.


What kind of layouts do you like to create?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty