Zawieszka Świąteczna / Christmas Pendant

Witajcie,

Artistiko nas ostatnio naprawdę rozpieszcza. Przygotowało równocześnie dwa super wydarzenia, mamy cudowną świąteczną kolekcję "Magical Time", z pięknymi papierami i fantastycznymi hdf-kami( macie już swoich faworytów?:), no i mamy mocno odświeżone DT.

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem  podekscytowana:). Moja pierwsza inspiracja to zawieszka świąteczna na cudownej ( moja faworytka:) sopelkowo-bombkowej bazie. Z arkusza elementów do wycinania mamy tu gałązki, kwiatki, jagódki...., do tego mój następny faworyt, kominek,choinki, znalazło się też miejsce na kilka hdf-ków z poprzednich kolekcji. Całość ozdobiona kilkoma poinsecjami z foamiranui mocno obsypana brokatem.


Hello,

Artistiko has really pampered us lately. It prepared two great events at the same time, we have a wonderful Christmas collection "Magical Time", with beautiful papers and fantastic HDF files (do you have your favorites? :), and we have a refreshed DT.

I don't know about you, but I'm excited :). My first inspiration is a Christmas pendant on a wonderful (my favorite :) icicle and bauble base. From the sheet of elements to cut out, we have twigs, flowers, blueberries ..., plus my next favorite, a fireplace, Christmas trees, there is also a place for a few HDF files from previous collections. The whole is decorated with a few foamiranu poinsettias and heavily sprinkled with glitter.










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty