Pożegnanie z wakacjami / Farewell to holidays

Witajcie,


Dzisiejszy projekt przygotowywałam z myślą o pożegnaniu z wakacjami. Latarnia morska jest dla mnie symbolem wakacyjnego wypoczynku. Postawiłam na jej mroczną, podwodną wersję. Wyobraziłam sobie latarnie morską, która znalazła się na dnie morza czy oceanu. Jest pokryta morskimi istotami, a wokół niej zebrały się skarby, a we wnętrzu żyją niesamowite istoty.

Do bazy przykleiłam masę, aby dodać w niektórych miejscach dodatkowego wymiaru,  następnie dodałam pasty teksturowej w taki sposób by była położona nierównomiernie i całość pokryłam czarnym gesso. Następnym krokiem była zabawa mediami tak aby całość miała niebieski, niejednorodny kolor. W ten sam sposób kolorowałam też mniejsze HDFy. W kolejnym kroku w niektórych miejscach położyłam pastę z efektem rdzy i przykleiłam metalowe elementy. W niektórych miejscach dodałam nieco wosków, mają imitować fluorescencyjne porosty. Na koniec całość pochlapałam białą farbą.

 

Hello,


I was thinking about the last days of holidays when I was creating this project. For me, the lighthouse is a symbol of a holiday rest. I chose a dark, underwater version of the lighthouse that lies at the bottom of the sea or the ocean. It is covered with sea creatures and there are treasures scattered around.

I glued clay to the lighthouse base to add an extra dimension, then I added the texture paste unevenly and covered it with black gesso. The next step was to play with the media so that the lighthouse had a blue color of various shades. I also colored smaller HDFs in the same way. Next, in some places, I put a rust effect paste and glued metal elements. In some places I added waxes to imitate fluorescent lichen. Finally, I splashed the whole project with white paint.












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty