Perfect moment - Gosia Metryka gościnnie

Witajcie Kochani!
Dziś to ja, Gosia, wpadam tu do Was na blog z gościnnym występem - jednym z kilku jakie planuję :-) Wzięłam na warsztat rewelacyjne HDFki Artistiko i mam zamiar Was trochę poinspirować :-)
Na początek mam Wam do pokazania zawieszkę ze zdjęciem na bazie HDF - koło średnie. Oprawiłam zdjęcie mojej chrześnicy :-)
Okrągłą bazę najpierw potraktowałam białym gesso, które naniosłam szpachelką, a potem rozprowadziłam gąbką - uzyskałam dzięki temu bardzo ciekawą fakturę :-) Kolejny krok to było naniesienie wzoru przez maski - gwiazdki i taki wzór jakby chlapań. Po wyschnięciu zaczęłam zabawę z kolorami - fioletem, ciemnym niebieskim i różem. Palce były brudne, ale jakże szczęśliwe ;-) I do tego błyszczące od brokatu, którego również nie brakuje ;-) Zanim ułożyłam ramkę ze zdjęciem i kwiaty, ta okrągła baza wyglądała jak kolorowy księżyc. Serio ;-)
Na tej zawieszce znajdują się także chmurki HDF, które podobnie jak koło najpierw potraktowałam gesso, a potem mgiełkami i farbkami. Nie spodziewałam się, że tak fajnie będą wyglądać obok kwiatów :-)
Dobrze, że mam chrześnice i mogę od czasu do czasu zrobić coś takiego dziewczyńskiego ;-)
Tymczasem to wszystko ode mnie. Już obmyślam co by tu przygotować dla Was na kolejne spotkanie :-) Do zobaczenia! 
Ściskam,
Gosia.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com






Komentarze

Popularne posty