Kartka Magical Time / Magical Time Card + YouTube tutorial

Cześć,

Niedawno w sklepie Artistiko pojawiła się magiczna kolekcja papierów o nazwie Magical Time wraz z cudownymi zimowo-świątecznymi bazami i dodatkami z hdf.

W swojej pierwszej inspiracji świątecznej postanowiłam wykonać kartkę w formacie DL, w której wykorzystałam warstwową bazę bombkę trochę w inny sposób. Bombkę pomalowałam białym gesso, następnie nałożyłam pastę modelującą przez szablon w kształcie gwiazdek, posypałam pudrem do embossingu, wysuszyłam i pomalowałam w odcieniach zieleni, szarości i brązu – tak, aby kolorystycznie pasowała do arkuszy z kolekcji Magical Time. Dodatki z arkusza do wycinania oraz zaembossowany napis dopełniły kompozycję.

Ponadto, jeżeli jesteście ciekawi to proces powstawania tej kartki krok po kroku znajdziecie na kanale YT Artistiko. Serdecznie zapraszam do komentowania i korzystania z naszych cudownych filmowych tutoriali.


Hello,

Some time ago the newest paper collection Magical Time with winter and Christmas hdf bases and adornments arrived in Artistiko’s shop.

In my first Christmas inspiration this year I decided to prepare a Christmas card in DL form. I used a hdf bulb in a different way. Firstly I painted it using white gesso, I put modeling paste through the star-shaped stencil and embossed the pattern with silver embossing powder. Then I dried it and painted using green, gray and brown colors to make it fitting to the Magical Time papers. I also added cut elements and embossed hdf inscription.

Moreover, if you are interested how this project was made step by step, please visit Artistiko’s YT channel where I uploaded the film. If you enjoy my project and film please leave a comment and subscribe the channel to be up to date with our new tutorials.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty