Mini layout na ażurowej bazie / Mini layout on openwork base

Cześć,

Chciałabym Wam przedstawić moją pierwszą inspirację na blogu Artistiko. Do wykonania tej pracy zainspirowało mnie zdjęcie mojej córeczki z przyjęcia urodzinowego w żłobku. Na zdjęciu występuje intensywna czerwień, róże, beże i brązy, więc postanowiłam w takiej tonacji wykonać mediowo-papierową ozdobę. Idealny dodatek stanowią tutaj elementy wycięte z arkusza z kolekcji Boho Story. Postanowiłam wykorzystać również motyw na zdjęciu – czyli serce i wykorzystałam dodatki z hdf w kształcie serca. Wszystko umieściłam na bazie hdf z ażurowymi brzegami. Baza została najpierw zahruntowana białym gesso, następnie nałożyłam na nią pastę modelującą przez szablon i pomalowałam farbami w proszku. W mojej pracy nie mogło oczywiście zabraknąć dopasowanych kolorystycznie koralików, brokatu, koronek gazy i oczywiście białych chlapnięć. Ten mini-layout, dzięki swoim wymiarom (ok. 11 x 15 cm) zmieści się nawet na moim małym biurku w pracy, a ja będę mieć zawsze moją małą córeczkę w zasięgu wzorku.

Hello,

I’d like to present you my first inspiration on Artistiko’s blog. This project was inspired by my daughter’s photo from her birthday party in the nursery. You can see intense red, pink, beige and brown on the photo, so I used that color palette to make a mixed-media and paper decoration. The cut elements from Boho Story Collection fitted perfectly to the color palette. I also used a heart theme from the photo and I used the heart-shaped hdf elements. I put all together on the openwork base. The based was painted using white gesso. Then I put the modeling paste using a stencil and painted using powder paints. Finally, I finished my work with laces, gause, beads and white splashes. Because of its dimensions (ca. 10 x 15 cm), that mini-layout will fit perfectly on my small desk in work – I could see my little daughter everyday while working.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty