Miętowa altana / Mint gazebo

Witajcie,

Jest mi niezmiernie miło, że mogę pokazać moją pierwszą inspirację w ramach DT Artistiko. Minione miesiące były dla mnie czasem przenosin do nowego domu, stąd pomysł, żeby uwiecznić moment przeprowadzki. Muszę przyznać, że bardzo lubię projekty nawiązujące do ważnych chwil w życiu naszej rodziny.

Bazą projektu jest altana, chociaż piękny ogród jest nadal w sferze moich marzeń. Użyłam również gałązek z kolekcji wiosennych oraz latarenek. Wszystkie elementy pokryłam białym gesso, na altanie dodatkowo zrobiłam wypukły wzór za pomocą maski. Następnie wszystkie elementy pokolorowałam za pomocą mgiełek i wosków. Tło altany oraz elementy wycięte pochodzą z papierów z kolekcji „My Garden”. Latarenki ozdobiłam złotym brokatem, imitującym światło. Na koniec dodałam karteczkę z datą naszej ostatecznej przeprowadzki.

Hi,

I’m so glad to be able to show my first inspiration at DT Artistiko. July and August have been a time for me to move to a new house, hence the idea to eternize the moment of moving. I have to say, that I really like the projects that refer to important moments of my family’s live.


Gazebo is a base of my project, although a beautiful garden is still in my dreams. I used twigs from the spring collections and lanterns. I applied white gesso on all of elements and made a pattern with a mask. Then I colored all element with a waxes and mists. The background of the gazebo is made of papers from “My Garden” collection. I decorated the lanterns with glitter, which imitates light. At the end I added a note with the date of our final removal.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty