Czekoladki w śniegu / Chocolates in a snow

Witajcie,

Widok za oknem zainspirował mnie do udekorowania dużego opakowania na czekoladę w zimowym klimacie. Z kolekcji papierów "Magical Time" wycięłam domek, wyszarpałam zaspy i chmury. Tło uzupełniłam sztucznym śniegiem i koronkami. Użyłam też elementów hdf z kolekcji "Christmas Mood": samochodu z choinką, koralików z gwiazdkami i choinek. Pomalowałam je, zrobiłam chlapania i dodałam brokat, styropianowe kuleczki i gwiazdki.

Hello,

The view outside the window inspired me to decorate a large chocolate packaging in a winter climate. I cut out a house from the "Magical Time" collection of papers, pulled out drifts and clouds. I filled the background with artificial snow and lace. I also used hdf elements from "Christmas Mood" collection: a car with a Christmas tree, beads with stars and Christmas trees. I painted them, made splashes and added glitter, styrofoam balls and stars.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty