Szyld z kwiatami / Signboard with flowers

Witajcie,

W ramach odpoczynku od prac świątecznych, dziś mam projekt uniwersalny, nawet lekko wiosenny. 
Wykonanie było bardzo proste: przykleiłam całą kompozycję i bez pokrywania detali gessem pomalowałam całość brązową farbą akrylową, dodałam trochę zieleni oraz żółtego proszku. Na koniec pokryłam kompozycję cienkimi warstwami białej farby i suchym pędzlem. 

Hello,

As part of a break from Christmas projects, today I have an universal one, even slightly springy.
The make was very simple: I glued the whole composition and, without covering the details with gesso, I painted the whole thing with brown acrylic paint, added some green one and a yellow powder. Finally, I covered the composition with several thin layers of white paint with a dry brush.







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty