Zimowe okno / Winter window

Cześć, tu Dzika Fossa.

Przygotowałam dla Was zimowe okno – może to już z tęsknoty za śniegiem? Właśnie z takimi barwami kojarzy mi się zima – brąz, pomarańcz i śnieżna biel.

Okrągłą bazę okleiłam papierem scrapowym, następnie zabezpieczyłam go i położyłam cegiełkową maskę. Ułożyłam kompozycję z patyczków, suszonych pomarańczy oraz odlewów i hdf-ek z przepięknej, zimowek kolekcji Christmas mood od Artistiko. Bombeczki pomalowałam białą farbą i obsypałam brokatem, listki pomalowałam na brązowo a cudne okno z choineczką nakleiłam na odlew i przyprószyłam pastą śniegową. Dodałam jeszcze koronki, szyszki i kwiaty, żeby ubrać projekt. Na koniec podkolorowałam trochę bazę farbami akrylowymi. A Wam z jakimi kolorami kojarzy się zima?

Hi, this is Dzika Fossa.

I have prepared a winter window for you - maybe it's because of longing for snow? These are the colors that remind me of winter - brown, orange and snowy white. I covered the round base with scrap paper, then secured it and put a brick mask. I made a composition of sticks, dried oranges and casts and hdf files from the beautiful Christmas mood collection from Artistiko. I painted the baubles with white paint and sprinkled with glitter, I painted the leaves brown, and I glued the wonderful window with the Christmas tree on the cast and sprinkled it with snow paste. I added lace, cones and flowers to dress up the project. Finally, I colored the base a bit with acrylic paints. What colors do you associate with winter?







kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty