Świąteczna latarenka / Christmas lantern + YouTube TUTORIAL

Witajcie, 

To już ostatnia moja inspiracja przed świętami. Zrobiłam dla Was latarenkę, z użyciem hdf-ków z różnych świątecznych kolekcji Artistiko. Wykorzystałam tylko nakładkę średniej bazy i podkleiłam kalką techniczną, którą uprzednio przepuściłam przez folder do embossingu z wzorem śnieżynek. Moje dekoracja, poza kilkoma kaboszonami i patyczkami zawiera wyłącznie hdf-y.  Życzę Wam kochani miłych Świąt w gronie rodziny, pięknych prezentów, spokoju i wytchnienia... :)

Hello, 

This is my last inspiration before Christmas. I made a lantern for you, using hdf files from various Artistiko Christmas collections. I used only a medium base overlay and glued it with tracing paper, which I had previously passed through an embossing folder with a snowflake pattern. My decoration, apart from a few cabochons and sticks, contains only hdfs. I wish you a nice Christmas with your family, beautiful gifts, peace and respite... :)











kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty