Monochromatyczna kartka z aniołkiem/A monochrome card with an angel

Witajcie!

Odkąd w nowościach z kolekcji Christmas Mood zobaczyłam aniołki, wiedziałam, że znajdą się one na którejś z moich tegorocznych świątecznych prac. I tak oto powstała kartka monochromatyczna z aniołkiem. Praca monochromatyczna to taka, która utrzymana jest mniej więcej w jednej kolorystyce, czyli praca jednobarwna. Oczywiście można dodać jakiś niewielki element w innej kolorystyce, raczej drobny szczegół, a nie główny element na pracy. Moja kartka jest w beżowych barwach. Wykorzystałam, oprócz aniołka, ramkę zimową, jemiołę i listki z HDFki. Użyłam też maski z gwiazdkami, bo idealnie pasuje mi do prac świątecznych. HDFki pomalowałam gesso, ale tak niedokładnie, żeby troszkę było widać oryginalny kolor HDFek. Dodałam papierowe gałązki i kwiaty z foamiranu. Na koniec pochlapałam wszystko biała farbką.

Hello!

Ever since I saw angels in the new products from the Christmas Mood collection, I knew that they would be on one of my Christmas works this year. And that's how a monochrome card with an angel was created. Monochrome work is one that is more or less in one color, i.e. one-color work. Of course, you can add a small element in a different color scheme, rather a small detail, not the main element on the work. My card is in beige colors. I used, apart from the angel, a winter frame, mistletoe and HDF leaves. I also used a mask with stars, because it is perfect for my Christmas work. I painted the HDFs with gesso, but so inaccurately that the original color of the HDFs was a little visible. I added paper twigs and foamiran flowers. Finally, I sprayed everything with white paint.






kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty